Известие

Collapse
No announcement yet.

Спирачна система Алфа ромео 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Много често се случва и в АБС-а да има въздух. Това прави педала по-твърд и иска по-голямо усилие върху него. Моя съвет е преди да сменяш каквото и да било си смени първо течността и обезвъздушавай като започнеш от помпата през абс и после долу на апаратите.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #32
      Педала не е твърд, нормално се натиска, все пак съм минал към 650к км за 28 години.Карах една 156жтд, при същото усилие върху педала щях да изляза през предния джам.Има ли вариант АБС да се включва твърде рано, нещо софтуерно е да е проблема.Знам че взема сигнал от датчик на дисковете, сработва за да не преплъзват гумите по асфалта и резултатада е по-ефективно спиране.Когато спирането е планирано нямам проблем, ако обаче ми изкочи някой с тая кола ще го отнеса без проблем.
      По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
      конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
      Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
      Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
        ...Има ли вариант АБС да се включва твърде рано, нещо софтуерно е да е проблема.Знам че взема сигнал от датчик на дисковете, сработва за да не преплъзват гумите по асфалта и резултатада е по-ефективно спиране.Когато спирането е планирано нямам проблем, ако обаче ми изкочи някой с тая кола ще го отнеса без проблем.
        Това винаги ли, или на сухо е добре, а на мокро /и когато най-трябва, де/ да не сработва винаги добре?
        Че и аз в един дъжд се наложи да вкарам по-яка спирачка, че вече светваше жълто и реших да не нахалствам, направо стигнах до средата на кръстовището, изтръпнах отвсякъде, добре, че колите не се бяха размърдали, а после ме изчакаха да се върна назад... И още преди година, като я взех, ми го направи същия номер на околовръстното, на светофара до военна болница, тъкмо си виках вече, че ще отворя багажника на тоя пред мен и тя спря, след безкрайно тракане на АБС-са и съответно неспиране. На сухо няма проблеми.
        Alfa Romeo 147 1.9 JTD

        Comment


        • #34
          Точно така е само че нямам наблюдения на мокро и сухо има ли разлика.
          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            Много често се случва и в АБС-а да има въздух. Това прави педала по-твърд и иска по-голямо усилие върху него. Моя съвет е преди да сменяш каквото и да било си смени първо течността и обезвъздушавай като започнеш от помпата през абс и после долу на апаратите.
            При мен педала също не е твърд. Просто има някакъв ход където се усеща спирачно усилие, но за да хванат добре, трябва с доста сила да понатиснеш спирачките.

            Три пъти за две години обезвъздушавам. Никакъв резултат. Спирачната течност е чиста и светла.

            Къде по точно на помпата има пробка, че на мен там ми е компютъра за газовата и почти нищо не се вижда?


            Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
              Точно така е само че нямам наблюдения на мокро и сухо има ли разлика.
              То малко е неудобно според стажа който имаш като шофьр, но с какви гуми си? Данеби проблема да е в тях?
              Alfa romeo 33 1.7 8V - the monument and Alfa Romeo 156 1.9JTD

              Comment


              • #37
                Нови, зимни.И с летните така.Не е от гумите.Спирачната течност е сменена, обезвъздушавана...Е наскоро ми излезе един от една уличка скочих на спирачката яко, рита педала но си отива колата.Ако не беше възал оня щях да га цункам.С някой от фиатите щях да спра, а карах с не повече от 50.Бях се отказал да търся проблем, ама в тази тема май някой писа че алфите имали зверски спирачки та се присетих.
                По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                  Има ли вариант АБС да се включва твърде рано, нещо софтуерно е да е проблема.
                  Мда, абесето на 156 е малко скарпано, лично аз близо вече 4-5 месеца карам с разкачен преден десен датчик на предна дясна, щото айбиеса нещо ми се е разкапал, а ме мързи, а и нямам много време да го сменям.....при мен например на хлъзгаво почва да се включва много рано, връща ми яко педала и все едно няма никой......
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #39
                    А нормално ли е при обезвъздушаване от предните апарати да потича течност за секунда и след това да спира, докато при задните тече докато не завъртя пробката?


                    Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от D22DJ Покажи съобщение
                      А нормално ли е при обезвъздушаване от предните апарати да потича течност за секунда и след това да спира, докато при задните тече докато не завъртя пробката?
                      Не. Трябва да е като отзад. Имаш още въздух в системата. Хубаво е да провериш и маркучите, щото може да са се скапали и да са разложени отвътре.
                      Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                      Comment


                      • #41
                        Вярно ли е, че на коли с ABS при обезвъздушаване при домашни условия, трябва да се махне бушона на ABS-a?
                        Питането ми е заради тази тема:
                        http://axm-auto.com/pBB2/viewtopic.p...er=asc&start=0


                        Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от D22DJ Покажи съобщение
                          Вярно ли е, че на коли с ABS при обезвъздушаване при домашни условия, трябва да се махне бушона на ABS-a?
                          Питането ми е заради тази тема:
                          http://axm-auto.com/pBB2/viewtopic.p...er=asc&start=0
                          И защо да го махаш? Докато не дадеш контакт, помпата не сработва. Няма никакъв проблем да се обезвъздуши в домашни условия, стига да е изправна системата. Наливаш отгоре и си тече долу. С вакум апарат е по-лесно и бързо, но и без него става.
                          Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                          Comment


                          • #43
                            Ми защото винаги обезваздушавам на работещ мотор. Когато не работи педала на спирачката няма почти никакъв ход - това всъщност има ли значение за самото обезвъздушаване? Дали работи или не мотора? Не би трябвало нали?

                            Между другото имам и малко развитие по въпроса с моите спирачки. Онзи ден пак обезвъздушавах като този път почнах наобратно от най-близкото към най-далечното колело. Резултата е, че ръждата от левият диск се изчисти, даже на нейно място сега диска е леко син. Явно заради това, че накалдката не е опирала добре там, е по-дебела и ще и трябва известно време да легне по цялата си площ. Десният диск обаче пак е с ръжда, след няколко по екстремни спирания и малко каране из София.

                            Незнам дали пак да се завирам да обезвъздушавам или директно в някой сервиз дето разполагат с помпа за налягане. Ще видим.

                            Пак ще попитам, има ли значение когато се прави ръчно по старият метод с помпането дали мотора работи или не? Да разбирам, че ако работи е хубаво да се махне бушона на ABS-a?

                            Благодаря
                            Поздрави


                            Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от D22DJ Покажи съобщение
                              Ми защото винаги обезваздушавам на работещ мотор. Когато не работи педала на спирачката няма почти никакъв ход - това всъщност има ли значение за самото обезвъздушаване? Дали работи или не мотора? Не би трябвало нали?

                              Между другото имам и малко развитие по въпроса с моите спирачки. Онзи ден пак обезвъздушавах като този път почнах наобратно от най-близкото към най-далечното колело. Резултата е, че ръждата от левият диск се изчисти, даже на нейно място сега диска е леко син. Явно заради това, че накалдката не е опирала добре там, е по-дебела и ще и трябва известно време да легне по цялата си площ. Десният диск обаче пак е с ръжда, след няколко по екстремни спирания и малко каране из София.

                              Незнам дали пак да се завирам да обезвъздушавам или директно в някой сервиз дето разполагат с помпа за налягане. Ще видим.

                              Пак ще попитам, има ли значение когато се прави ръчно по старият метод с помпането дали мотора работи или не? Да разбирам, че ако работи е хубаво да се махне бушона на ABS-a?

                              Благодаря
                              Поздрави
                              Е, щом обезвъздушаваш на запален двигател, ще се наложи да изключиш ABS-а.
                              Last edited by myato; d.m.y г., 17:29.
                              Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                              Comment


                              • #45
                                Ok, благодаря.

                                А какво се случва точно, че трябва да се изключва ABS? От любопитство питам.


                                Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

                                Comment

                                Working...
                                X